Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 88 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zvýšení efektivity práce obchodních zástupců
Miškeříková, Martina ; MBA, Jan Miškeřík, (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaobírá nedostatky v řízení a motivaci obchodních zástupců. Na základě analýzy současné situace navrhuje opatření vedoucí ke zlepšení výkonnosti a efektivnosti práce obchodních zástupců. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti manažerských funkcí a motivace. Praktická část zjišťuje pomocí analýzy současnou situaci a navrhuje na základě návrhů a doporuční změny důležité pro plnění plánů oblastního pracoviště.
Management osobního rozvoje
Krejčířová, Alena ; Ondrušová, Denisa (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce „Management osobního rozvoje“ je zaměřena na analýzu problematiky u manažerů obchodní společnosti Advantage Consulting s.r.o. Teoretický rozbor se soustředí na time management, stres management, osobního rozvoj a dále se věnuje problematice osobnostních typů. Je provedena analýza u jednotlivých manažerů ve všech zmíněných oblastech a jsou formulována doporučení pro zvýšení úrovně managementu osobního rozvoje.
Grafologové - site specific propagace
Buchtová, Yveta ; Baková, Helena (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Projekt rozšiřuje povědomí o grafologii a jejích přínosech pro každého. Web grafologové.cz tvoří informační základnu, v budoucnu bude propagovat grafologické služby. Kampaň zve zájemce na web pomocí karet, ty nesou citáty o grafologii. Úspěšnost kapmaně je monitorována. Neustále je porovnávána návštěvnost nového webu se starým.
Návrh postupu manažera při stmelování pracovního kolektivu
Stejskalová, Barbora ; Otisk, Aleš (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí se vznikem pracovního týmu a procesem pracovního stmelení příslušníků týmu. Ve své teoretické části práce obsahuje seznámení a vysvětlení základních pojmů vztahujících se k dané problematice. Jedná se zejména o problematiku osobnosti manažera, teorii sociálních skupin a pracovních týmů a styly vedení a řízení týmů. Poslední kapitola obsahuje obecná doporučení základních dovedností manažera v oblasti vedení a řízení týmů. Praktická část je zaměřena na analýzu zkoumaného souboru, rozbor zjištěných skutečností s vyhodnocením. Cílem práce je návrh takové strategie postupu managera, která vede ke stmelení pracovního kolektivu a tím i ke zvýšení efektivity práce.
Analýza využití pohybových aktivit při utváření body image u posluchačů programu Tělesná výchova a sport PF JU
CHRTOVÁ, Kamila
Bakalářská práce se zabývá analýzou využití pohybových aktivit v kontextu s tělesným sebepojetím u posluchačů oboru Tělesná výchova a spot na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity. V analytické části je provedena obsahová analýza odborných publikací vztahujících se ke zvolenému tématu a vytvořen ucelený kompilát. V syntetické části jsou předložena a vyhodnocena získaná data pomocí standardizovaného dotazníku PSDQ, Šetření se zúčastnilo 40 respondentů, 29 mužů a 11 žen ve věkovém rozpětí 20 - 25 let. 100 % dotazovaných je spokojeno s vlastním body image. Téměř 50 % dotazovaných preferuje v souvislosti s tělesným sebepojetím fitness aktivity.
Maska ve volnočasových aktivitách adolescentní mládeže
HANŽLOVÁ, Kristýna
Tato bakalářská práce se zabývá využitím masky ve volnočasových aktivitách adolescentní mládeže. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o volném čase, dále charakterizuje věkovou skupinu adolescence z psychologického hlediska a dotýká se i současné situace věkové skupiny adolescence očima odborníků. Ve třetí kapitole je popsán fenomén masky, její definice, dělení masek a maska jako prostředek práce s identitou. Poslední kapitola teoretické části je věnována divadelní masce. V praktické části práce je obecně představen výukový projekt a projektové metody. Následně je předloženo pět konkrétních aktivit s tématem maska pro věkovou skupinu adolescentů. Aktivity jsou připraveny tak, aby adolescenty nejen zaujaly, ale především pomohly k rozvoji osobnosti a hledání identity.
Využití rožnovské arteterapie v kariérovém poradenství
KREISLOVÁ, Barbora
Bakalářská práce se věnuje komparaci dvou oborů přispívajících k rozvoji sebepoznání člověka a zvyšování kvality jeho života; arteterapie a kariérového poradenství. V první rovině se zabývá teoretickým vymezením těchto oborů, popisuje jejich východiska a specifika rožnovského přístupu v arteterapii a sociodynamického pojetí kariérového poradenství. V další rovině sleduje jejich shodné, a naopak odlišné rysy. Cílem práce je nalezení zdrojových témat a způsobu jejich interpretace, tak aby arteterapeutické působení bylo obohacující pro proces kariérového poradenství s jednotlivými klienty.
Sebepoznání a jeho rozvoj prostřednictvím veřejné politiky jako faktor volby středoškolského oboru
Pýchová, Silvie ; Veselý, Arnošt (vedoucí práce) ; Morávková Krejčová, Lenka (oponent) ; Kirovová, Iva (oponent)
V posledních letech nabývá téma uplatnitelnosti lidí na trhu práce na významu v souvislosti s jeho dynamickou proměnou v důsledku globalizace a technologického pokroku. Způsob, jak na tyto změny připravit mladé lidi ve vzdělávání a dospělou populaci, je předmětem kariérového poradenství po celém světě. Překvapivě toto téma v současné době mezi aktéry v České republice příliš nerezonuje a není považováno za prioritu vzdělávací politiky, přestože je hlavním tématem evropských vzdělávacích strategií. Cílem této disertační práce je získat vhled do přesvědčení aktérů českého vzdělávacího systému o tématech, kterými se zabývá kariérové poradenství. Disertační práce využívá data ze šetření Delphi mezi aktéry ve vzdělávání z roku 2019 a pro jejich sekundární analýzu uplatňuje fenomenografický přístup. Na základě Teorie advokačních koalic si tato práce rovněž klade za cíl zjistit, zda je možné mezi těmito aktéry identifikovat určité názorové skupiny. Výsledek tohoto výzkumu nabízí mapu názorů aktérů na tuto problematiku. Zároveň ukazuje, že existují nejméně dvě velké skupiny aktérů, jejichž názory se na základě jejich základních přesvědčení výrazně rozcházejí. Výstupem této disertační práce jsou také doporučení pro rozvoj této oblasti v českém vzdělávacím systému, včetně modelu opatření reagujících na...
Projektivní techniky a práce se symboly jako nástroj osobnostního rozvoje
Bobek, Milan ; Niederlová, Markéta (vedoucí práce) ; Šípek, Jiří (oponent)
Práce se zaměřuje na kvalitativní výzkum možností a limitů využívání podnětů a symbolů na obrázkových kartách (včetně tarotových), které by klientům v koučování a terapii posloužily jako projektivní technika vedoucí k hlubšímu sebepoznání a osobnímu rozvoji. Respondenti vyprávěli svůj životní příběh na základě jimi vybraných obrázkových karet. Text ukazuje, za jakých podmínek jim použití této projektivní symbolické techniky přineslo nové informace a inspirace k sebepoznání a seberozvoji, v jakých podobách ji lze uplatňovat a jaké postupy jsou nejúčinnější. Ukázalo se, že prostý popis obrázků klientům většinou nepřináší mnoho výrazně nového. Inspirativnější pro ně začalo být, když je konzultant konfrontoval s cílenými dotazy na jednotlivé obrazové symboly, přidal své reflexe a podnětné interpretace, případně vyložil standardní významy některých symbolů. Teprve pak začala ke klientům tato technika hovořit výrazněji a přinesla jim skutečně nové impulsy k sebepoznání a seberozvoji. Ještě inspirativnější se pro ně stala, jakmile do ní byl navíc zakomponován i prvek náhody - když si některé karty vytáhli z balíčku naslepo. Autor nakonec navrhl podrobnou metodiku použití projektivních karetních obrázků a zvážil možnosti a limity použití této projektivní metody v koučování, terapii a na seminářích osobního rozvoje.
Osobnost vychovatele a možnosti jejího rozvoje
Bartoška, Štěpán ; Braun, Richard (vedoucí práce) ; Kostelecká, Yvona (oponent)
NÁZEV: Osobnost vychovatele a možnosti jejího rozvoje AUTOR: Štěpán Bartoška ÚSTAV: Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Richard Braun, Ph.D. ABSTRAKT: Cílem této práce je pokusit se nalézt odpovědi na otázky, proč se jako vychovatel zabývat rozvojem své osobnosti, v čem tento rozvoj osobnosti spočívá a co v tomto rozvoji může pomoci. Na základě stanovených cílů a teoretických východisek můžeme dospět k závěru, že vychovatel by se měl zabývat rozvojem své osobnosti z celé řady navzájem se ovlivňujících důvodů. Ideální vývoj osobnosti vychovatele můžeme spatřovat v komplexním a rovnoměrném rozvoji dílčích složek jeho osobnosti a v nalézání harmonie mezi jednotlivými vrstvami osobnosti. Díky takovému rozvoji se vychovatel stává harmoničtější a celistvější osobností, je i subjektivně šťastnější a spokojenější, což pozitivně ovlivňuje mimo jiné jeho intersociální vztahy, nastává rovněž kvalitativní posun v jeho výkonu vychovatelské profese. Vychovatel díky tomu může přirozeněji pozitivně působit na své okolí a svěřence, což vede i k postupnému vývoji celé společnosti. V neposlední řadě to má kladný vliv i na duševní a fyzické zdraví vychovatele samotného a preventivně působí proti případnému syndromu vyhoření. Vychovatel může při rozvoji svých profesních kompetencí používat...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 88 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.